+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Orea Hotel Voroněž Recenze

Hodnocení hotelu

81%
Velmi dobré

dle 48 recenzí

  • Personál

    87%
  • Čistota

    85%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    77%
  • Poměr cena/kvalita

    74%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina se staršími dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Bartoloměj Szücs

jednotlivec, 21.1.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • čistota pokoje,ochota recepční,široký výběr jídel a čistota stolování.

  • nemám námitky

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Szücsi,
děkujeme za hodnoceni Vašeho nedávného pobytu v Orea Hotelu Voroněž. Rádi slyšíme, že jste našim trvalým klientem a velmi nás těší, že jste u nás spokojený.
Věříme, že i při příští návštěvě města Brna využijete našich služeb. Těšíme se na Vás !
S přáním pěkného dne,
Alena Kamrlová - vedoucí recepce

Anonym

jednotlivec, 14.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Nikle, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu v Orea Hotelu Voroněž.
Jsme rádi, že pobyt naplnil Vaše očekávání. Těšíme se na Vaši příští návštěvu.
S přáním pěkného dne,
Alena Kamrlová - vedoucí recepce

Jan Poduška

jednotlivec, 24.11.2016

Blovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
87 %
  • Vše perfektní, snad jen to že jsem měl objednán dvoulůžkový pokoj. Nakonec jsem přijel sám, z logiky věci jsem požádal o pokoj jednolůžkový, bylo mi vyhověno, ale cena zůstala jako za dvoulůžkový. Svým přístupem jsem vlastně ušetřil náklady hotelu.

  • Napsáno výše.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Biroši,
děkujeme za Vaši návštěvu v našem hotelu Orea Hotel Voroněž.

Těší nás, že jste byl s našimi službami spokojen. Omlouváme se za pochybení při účtování počtu osob na pokoji a rádi bychom sjednali nápravu. Z tohoto důvodu Vás žádáme o zaslání čísla kreditní karty a její expirace na naši mailovou adresu voronez@orea.cz.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši příští návštěvu.

S pozdravem

Martin Pokorný
recepce

Jaromír

jednotlivec, 27.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Ochotny a vstricny personal.

  • Prach v koutech pokoje, mrtvy hmyz na parapetu okna. Ucpany odpad umyvadla!

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Šiško,
děkujeme Vám za Vaši návštěvu našeho hotelu Orea Hotelu Voroněž.

Těší náš hodnocení chování našeho personálu. Omlouváme se za nedostatky zjištěné během Vašeho pobytu. Tyto informace předáváme vedoucí pracovnici Housekeepingu.

Těšíme se na Vaši další návštěvu

S pozdravem

Martin Pokorný
recepce

Petr Koptík

jednotlivec, 21.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Skoro nic

  • vybaveni pokoje zastarale, restaurace uzavrena pro bydlici v hotelu, lobby bar neustale obsazen...

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
4
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Koptíku,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval k zaslání hodnocení Vašeho pobytu v našem hotelu OREA Hotel Voroněž.

Ve Vámi zvoleném termínu se konal v našem hotelu velký kongres. Z tohoto důvodu byly všechny prostory rezervovány. Ostatní hosté se opravdu v hotelu mohli občerstvit pouze v Lobby baru a nebo v hotelu Voroněž 2, který se nachází v těsné blízkosti.

Vaše připomínky děkujeme a předáváme vedení hotelu.

Věřím že i přes tuto ojedinělou záležitost v budoucnu využijete našich služeb.

S pozdravem

Martin Pokorný
recepce

Helena Kučerová Vrbová

jednotlivec, 1.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Spokojenost s personálem restaurace, recepční však nedokázala poradit, jak se nejrychleji dostat na Výstaviště.Odbavení na recepci jinak bez problémů.

  • Pokoj- neměl vůbec stropní světlo, vůpbec žárovky byly slabé, netěsnilookno a balkonové dveře, v noci se ozývaly rány z radiátoru. Navíc v pokoji- v chodbě byly dvoje uzavřené dveře, na jedněch z nich nápis "Technické zázemí". V pokoji vůbec žádné informace o hotelových službách. V koupelně nebyla vůbec ventilace, v rohu nad vanou plíseň, nebyly vůbec papírové kapesníčky.

Personál
8
Služby
10
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Kučerová,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala odeslání této zprávy. Velice si toho vážíme.

Jsme rádi, že jste byla spokojena s poskytnutými službami. Ohledně uzamčených dveří - opravdu na pokoji, ve kterém jste spala je technická místnost. Druhé dveře vedou do vedlejšího pokoje a využívají se, pokud přijede např. čtyřčlenná rodina.

Ohledně dalších nedostatků budu informovat vedení hotelu, aby byla sjednána náprava.

Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

S pozdravem

Martin Pokorný
recepce

Anonym

jednotlivec, 29.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 26.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Soukromí a připravenost. Usměvavý personál :-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 18.5.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Maxo,
děkujeme za Vaši návštěvu našeho hotelu Orea Hotelu Voroněž a za zaslání hodnocení.

Věříme, že při dalším pobytu v Brně opět využijete našich služeb.

S pozdravem

Martin Pokorný
recepce

Karel Wagner

mladý pár, 13.5.2016

Břeclav Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Wágnere,
děkujeme za Vaše ohodnocení pobytu v OREA Hotelu Voroněž. Jsme rádi, že jste byl u nás spokojený. Těšíme se na Vaši příští návštěvu.
S pozdravem,
Alena Kamrlová - Front Office Manager

Anonym

jednotlivec, 17.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 20.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
95 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Václav Polonyi

jednotlivec, 16.3.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Dobrý den, nelíbila se mi cena za pobyt. Myslím že v současné době nabízí již ubytování dostatečné množství hotelů ve stejné kvalitě, ale za nižší ceny.

Personál
0
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Bedřich Harazín

dospělý pár, 21.2.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo v pořádku, byl jsem spokojený. Děkuju, B. Harazín

  • Zarazilo mě parkování

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

HEROLD ŘEZNICKÉ POTŘEBY S.R.O. PETR KUNC

dospělý pár, 18.2.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Ochotný personál, čistota na pokojích.

  • Normální vybavení pokoje, myslím, že by cena za dvoulůžku, byla optimální max. 1500 kč včetně parkování. Poplatek za parkování 240,- kč/den, má být pro hotelové hosty v ceně pobytu a zvedá cenu ubytování na 2,5 tisíce/den a to určitě neodpovídá tomu jak to na pokojích vypadá.

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 9.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Maximálně spokojen.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 10.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Jelikož jsem byla v hotelu ubytovaná od 16:00 hodin do 2.dne 12:00hodin, nemohu hodnotit všechny nabízené služby, ale i tak mohu říci, že jsem byla ubytovaná v luxusním, krásném hotelu. Všude čisto, milé přijetí ihned na recepci, personál při snídani milý, velký výběr snídaňového menu. Zúčastnila jsem se od 10:00hodin semináře a byla jsem mile překvapena možností občerstvení na více místech při přestávkách. Při tomto množství lidí - profesionální, perfektní.

  • karta do pokoje někdy nereagovala

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 11.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jana

dospělý pár, 23.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • ochota personálu

Personál
10
Služby
10
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
8

Neil McCracken

skupina přátel, 17.8.2015

English

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel staff, food and beverage were all excellent. Reception staff couldn't do enough for you either which results in a very positive review. Room size was fine and the laundry service was excellent as well.

  • When I stayed the outside temperature was hovering around 40 degrees. As the hotel rooms do not have air conditioning and even with the window open there was no air movement it made the room very uncomfortable to stay in. Reception did provide a desk fan but this made very little impact.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Orea Hotel Voroněž odpověděl na tuto recenzi.
Dear Mr. McCracken,
many thanks for your kind feedback on our Orea Hotel Voronez . I am happy that you enjoyed your stay with us and that you liked your room, our friendly staff and the laundry service. Our staff will be delighted to hear that you were satisfied with the level of our service.
I would like to inform you that in our hotel there are also rooms with air conditioning. Once again thank you for your review and we are looking forward to welcome you in the near future again.
Sincerely,
Alena Kamrlova – Front Office Manager
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.